2010/11/16

Аавдаа

Posted by Anonymous On 11/16/2010


Аавдаа
Хүйтэн өвөл айлчилан ирсэн ч таны нөмөрт  халуун  зун  хэвээрээ л  байх  юм  ааваа
Хэдийгээр би өсөж томорсон ч таныхаа нүдэнд бага  нялхаараа л      байх юм ааваа       
Харцаараа бусдыг сөхөрөөдөг ч харин миний өмнө та өөрөө буулт хийдэг
Хүсэл хүслийн дээд охин үр тань болж мэндлэсэн энэ их хувь заяандаа би баярладаг                                                                                                                        
Хүний орчлонд таньдаа бэлэг болон мэндлэсэн болохоор хүслийн тань үргэлжлэл                                                                                                                            
Хайрын тань илч болохоор ааваа би таныхаа үргэлжлэл болохоор   
Харцнаас тань гэрэлтэх туяа болохоор хамгийн тод хамгийн хүчтэй нь байх болно амлая                                                                                                                     
Хорвоо дээр хүслийг биелүүлэгч ганцхан л бурхан байдаг тэр бол та ааваа
Халуун хайр дүүрэн энгэрт тань эрхлэхдээ охин нь дэндүү жаргалтай байдаг ааваа
                                                Би таньд хайртай  

Categories:

0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment