2010/01/16

Тамхи (гошин өгүүлэг)

Posted by Freastyke On 1/16/2010





Чамтай би анх уулзахда чамайг юу гэж тодорхойлхо мэдэхгүй байла


Анхны ууляалтаас хойш би чамтай ахин дахин учирж уулзхыг боддог болсон


Аажим аажмаар чамд би дэндүү их датагдах болсон





Гэвч чамтай уулзах бүрт бие минь мууддаг болов


Даанч чамд дэндүү ихээр сайн болохоор яалтай билэ


Чамас би салах гэж ганц биш удаа оролдсон


Оролдлого бүхэн минь чамд илүү датагдаж салж чадахгүйгээ мэдрэх болов




Нэг удаа чамтай цуг гадуур алхаж байгад ээжтэйгэ тааралдсан


Ээж маань иймээ тиймээ ярьж загналгйүгээр баахан л сургааль айлдав
Сургааль үг хүчтэй сэтгэгдэл төрүүлсэн хэдийч

Чамайг хайрлах хайр минь илүү их байла


Бие минь улам муудсаар л


Цаг хугцаа өнгрөн чи минь улам хөөрхөн болсоор л


Бас надад их амттай санагдаж улам бүр салхын араггүй болов


Чамасаа салы гэхээр нэг л болж өгөхгүй


Надаас чамайг салгах гэж найзууд маань ч бас оролдож эхлэв


Даан ч оролдлого бологнон бүтэлгүйтэж байв


Чамд дэндүү ихээр хайртай болохоор ялтай


Гэхдээ би чамас хэзээ нэгэн цагт чамас би заавал сална


"Тамхи" би чамайг үзэн ядаж байна




Categories:

0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment